~ Karlstad.

hallå alla fina!
försökte mig på ett inlägg från mobilen igår men den gjorde inte riktigt som jag ville och någon bild gick det ju inte heller att lägga in tyvärr!
dagen idag har spenderats med trevligt sällskap i ett soligt Karlstad.
Fick med mig allt jag behövde vilket är ett par svarta jeans (som jag letat som en tok efter!), en brun stor väska (som jag också letat väldigt mycket efter) och ett svart linne med text.
Supernöjd!
nu däremot säger mamma att det åskar ute så måste kila, hör av mig när jag får tid&lust.
puss

rätt dåliga bilder, men de får duga!


"everything will be okey in the end. if it's not okey, it's not the end." Love it!



alltihop är mycket finare i verkligheten!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

vilka fina saker! :D

2011-08-10 @ 12:30:55
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0