~ The bitch is back!


hej alla fina!
hemma från Paris, haft ett par toppen dagar verkligen. Kunde inte blivit bättre, saknar alla goa människor jag mötte där.
blev kompisar med ett par spanjorer, några irländare och några fransmän. Charmiga!
har dessutom varit strålande väder och har sett allt jag ville. Varit på Eiffeltornets topp, varit på Disneyworld (blir aldrig för stor för Disney, det bästa jag vet!) och har även strosat runt på Paris gator, sett Notre Dame, Triumfbågen och snackade även med ett par goa poliser efter vägen.
Undebara dagar! Längtar tillbaka.
Kom hem i torsdagskväll, och igår gick jag upp runt två och låg sedan och vila i soffan resten av dagen.
Idag skulle jag träffat Kajsa, men hon mådde inget vidare så får hitta på något annat idag.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0