~ uttråkad.

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? abonnemang.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? mamma&pappa.
3. Hur lång är du? 179cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Ice age 2.
5. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms tror jag. men gillar att prata i telefon också!
6. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta sedan typ 30 år tillbaka i tiden.
7. När såg du senast din mamma? en timme sen ungefär, fast hon sitter i rummet bredvid.
8. Icke godkänt i något ämne? nej
9. Mvg i något? tyska
10. Vilken är din favoritplats? rhodos eller paris.
11. Vilken plats föredrar du minst? platser där det sker obehagliga grejer.
12. Vart tror du att du befinner dig om tio år? ingen som vet. troligen inte här iallafall.
13. Vad sover du i? trosor & stor tröja.
14. Hur många kuddar har du i sängen? två vanliga, och tre "runda"-
15. Gillar du att sova? bland det bästa jag vet.
16. Var har du bott/bor? lägenhet i karlstad, lägenhet i kristinehamn och bor nu i ett hus i kristinehamn.
17. Har du snott en bricka från en snabbmatsrestaurang? nej, det har jag inte. vad skulle jag ha den till?
18. Tycker du om kinamat? favoritmat!
19. Tycker du om kaffe? yes, beroende dessutom. får abstinens och huvudvärk om jag inte dricker det.
20. Vad dricker du helst till frukost? mjölk eller kaffe.
21. Kan du spela poker? nej.
22. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? ja, min faster bl.a.
23. Vill du ha barn? ja, om några år.
24. Kan du några andra språk än svenska? engelska, tyska och lite franska.
25. Vad vill du göra med resten av ditt liv? något skoj.
26. Föredrar du havet eller en bassäng? havet. 
27. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, smink, smycken, nöjen.
28. Vem är den roligaste människan du känner? finns många roliga människor i min omgivning!
29. Vad har du för ringsignal? någon Håkan Hellström låt..
30. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jadå.
31. Kan du byta olja på bilen? nej, det kan jag inte.
32. Vilken var den senaste boken du läste? Den du inte ser.
33. Dansar du i bilen? haha vilken fråga, är lite svårt att dansa när man sitter fast?
34. Hur många hål har du i öronen? två i högra och ett i vänstra. men har planer på att göra ett trejde i höger nu i höst!
35. Har du någon piercing? nä, men vill ha i naveln.
36. Har du någon tatuering? nej, men kommer skaffa när jag blir äldre.
37. Har du provat droger? aldrig.
38. Röka eller snusa? usch.
39. Har du pojkvän/flickvän? ja
40. Har du någon bästa vän? yes
41. Vad är ditt mobil nummer? 118800.
42. Har du några syskon? nej, ensambarn.
43. Är du kär just nu? ja
44. Vad ska du göra efter det här? slå på någon film och mysa lite i soffan.
45. Har du någonsin börjat skratta så att du har börjat gråta? ja, många gånger!
46. Har du någonsin skrattat så att det kommit något drickbart ur näsan? ja, det var inte särskilt trevligt vill jag lova.
47. Har du någonsin skrattat så att du har kissat på dig? möjligtvis när jag var liten.
48. Skickat fel sms med flit? nej, har däremot skickat fel sms till helt fel person och det blev helknäppt!
49. Har du någonsin varit utomlands? grekand 1 gång, paris 2 gånger. sen nära länder som danmark & norge ett par gånger.
50. Skulle du kunna tänka dig att flytta utomlands? absolut.

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0