~ Det kallas tvivel, det där som stör.



hejsan svejsan!
igår vaknade jag runt ett och slappade endast framför tvn tills träningen vid sex.
känder bra med träning faktist, sen hem & fixa sig och sedan iväg till Mickan på lagfest!
Hade otroligt kul! love you girls.
ursäktar dock för min frånvaro den halvtimmen då jag var tvungen att reda ut grejer med min pojkvän i telefon, men tusen tack för ert stöd.
imorse däremot klev jag inte ur sängen försen vid halv fyra, åt även lunchen i sängen. haha, det fick bli kycklingsallad och godis som efterrätt för min del.
tog även en pratstund i telefon med min gos innan det blev städ dags.
och nu under kvällen har jag itne gjort ett dugg, vet inte heller vad jag ska hitta på, blir nog att kika på film.
puss

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0