~ Ett sällsynt exemplar.

weheartit

hello!
Ja, den där "underbara fredagen" jag skrev om sist blev det ju inte. Nej, det blev en massa information, stor bråk med pojkvännen och en ledsen tjej.
Mina godingar fick pigga upp mig med en filmkväll, det var iallafall mysigt.
I lördags for vi till Arvika för match och åkte hem med en härlig stor seger med 22-9 och jag fick även med mig en stor lårkaka som även tvingade mig att avstå från både lussebandy turneringen idag och även träningen.
Och inte för att skryta, men 9A är bäst! Vinner allt, och blev även vinst i finalen på lussebandyn!
Imorgon blir det bio på förmiddagen och vanliga lektioner på eftermiddagen, rätt lugnt.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0