~ Jag älskar dig.

Det är ju faktist den 11/12 idag, vilket innebär en månad med världens bästa kille.
Tiden har gått helt otroligt fort, känns som det vore igår det blev vi.
Hoppas verkligen på fler månader med dig!
Vi har redan gått igenom en hel del, både bra och dåligt. Det mesta har nog hänt och även om vi bråkar om allt möjligt så vet du att jag älskar dig Pontus.
Det är du som sätter ett leende på mina läppar och lyser upp min dag. Blir glad bara av att se dig.
I mina ögon är du den finaste människan som finns. Även om du lätt ställer till med trubbel så är du ändå så himla underbar.
Jag älskar dig.

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0