~ Jag satt här och läste min tidning, en dag som så många förut.

hello sunshines!
kass uppdatering de senaste dagarna pga att Doddo har sovit här plus att det har hänt lite andra grejor.
iförrgår spenderades kvällen hos faster där det blev god mat och trevligt sällskap!
igår var jag och Donja endast här hemma, och under kvällen gick vi och mötte Emmy och träffade sedan Filip & Julia och någon mer.
Strax därpå kilade vi vidare till bion där vi kikade på The girl with the dragon tattoo.
Första filmen av Millenium filmerna fast den var på engelska. Himla bra faktist, dock sämre än den svenska Män som hatar kvinnor.
Och dagen idag började med att vi gick upp runt nio för BG skulle komma hit tidigt för de åkte tillbaka till Göteborg så de åkte strax efter det, jag somnade om och vaknade runt ett.
Nu ska jag däremot fixa mig och dra ut och möta Emmy.
puss

saknar sommarn! bilden är från Rom resan. hej solbränd tjej!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0