~ Jag som nyss föll till en obegriplig jord.


hejsan godingar!
hann tyvärr inte uppdatera igår då Emmy fyllde år och var hos henne hela eftermiddagen innan vi drog till brogårn och kolla på lussebandyn.
träffade nog hela Kristinehamn då tror jag, haha. men kul var det iallafall!
och imorse kom Emmy hit vid halv åtta och vi fixade oss färdigt och drog till skolan, bytte om inför lucian och sedan blev det att sjunga massa låtar, och det var så fruktansvärt varmt! usch, höll på att svimma på slutet.
sen var vi på en dansföreställning, jag sov ungefär hälften av det.
och sedan vanliga lektioner, blev matteprov och tyskaprov för min del, gick sämst.
nu blir det plugg och sen sängdags!
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0