~ Jag tänker på alla drömmar jag drömt, som en efter en tagit slut.

hejhej!
haft en toppen dag. blev väckt runt nio, öppnade klappar och somnade sedan i soffan.
blev väckt igen vid tolv då det blev dusch och att fixa sig.
kort därpå bar det av mot Karlstad där kvällsaftonen spenderades hos familjen Ekenberg.
mycket trevligt och tomten kom dit också, haha, som alla andra gånger kommer han precis när min farbror är ute och "köper tidningen". Klassiker.
Har fått ungefär allt jag önskat mig! Nya handbolls dojjor, smycken, pengar, ny locktång osv. så är väldigt nöjd!
nu blir det mys med familjen framför tvn. puss

hoppas alla haft en jätte fin julafton!
och god jul igen godingar!


Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0