~ Jobbig fredag!

hello sweethearts.
Hoppas ni haft en bättre dag än jag iallafall!
Det har varit massa krångel hit och dit hela dagen. Slutet av skoldagen blev hyffsat bra, ganska lugnt. Hade liten mysstund med hjärtat mitt innan han skulle på lektion och jag skulle hemåt. Vi firar för övrigt tre veckor idag, inte mycket att fira, men något bra iallafall.
Fick reda på en sak förut som sänkte humöret till botten, tårar i ögonen och massa minnen som bubblar upp i huvet. Och med det kommer jag troligen inte uppdatera mer ikväll, hör troligen av mig imorgon.
puss

bild ur arkivet.
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0