~ mobilbloggning.

hejsan godingar!
dålig uppdatering de senaste dagarna, jul stress ni vet? bara några få dagar kvar nu ju, tjoho!
hade utklädningsdag i skolan idag (igår, klockan är ju över tolv).
och gissa vilka som vann? jo, vi i 9A!
så bäst att vi vinner allt.
bilder kommer imorgon (idag) eller så.
och sist dagen innan lovet spenderas i badhuset för spa-dag.
sen blir det lite fika, sen har jag planer på att besöka mitt gamla dagis igen, lovade ju att jag skulle hälsa på igen innan jul! sen kommer kusin hit också.
nu ska jag sova, fick bli ett tråk inlägg, haha.
puss & godnatt.
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0