~ Så äkta det kändes när du höll min hand.

god eftermiddag!
det blev en slapp lördag idag, trodde vi hade match, men icke.
mamma väckte mig med frukost på sängen och har bara duschat sen dess.
senare ikväll kilar jag till emmy och bakar lite jul godis och kollar på film tror jag.
jag behöver verkligen ta det lugnt så det här blir kanon!
däremot saknar jag min älskling just nu, firar en månad imorgon, gosigt!
nu ska jag måla naglarna, puss

har jag visat er denna? bilden är tog jag i Paris i Disneyland i somras. Slottet är handgjort i glas och kostade en kvarts miljon.. lätt att få med sig i resväskan eller så? höhö.
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0