~ Tomten och hans mannar borde gå i pension.

                    
goddagens alla fina!
här spelas det julmusik på högsta volym, tända ljus lite varstans och mamma gör lussebullsdeg! så snart blir det att baka lussebullar medans regnet slår mot rutorna. kunde det inte varit snö istället?
Tredje december idag iallafall, jag missade julkalendern imorse så får kika ikväll. Sånt är ju tradition att titta på, och har även öppnat tredje luckan i min chokladkalender och mumsat i mig en chokladbit i form av en snögubbe!
Så dagens planer är endast lussebullsbak med mammi och kanske ha liten filmkväll med henne också ikväll? får se vad det blir.
ha en fin dag, för det ska jag ha!
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0