~ Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer.

hej godingar!
lite bloggtorka ser jag här.. Men dagen idag tillbringades faktist på Örebros sjukhus!
Mamma väckte mig imorse och morgonen var riktigt seg, kom inte iväg mot Örebro försen runt ett men väl där hälsade vi på mammas kusin Inga-Lill som i fredags fick en stroke. Hon har följt mig ända sen jag föddes så hon har varit lite av en mormor för mig då min riktiga mormor dog när jag var ett år. Så klart man blir ledsen när det blir såhär men hon är på bättringsvägen.
Och denna söndagskväll har tillbringats framför massvis med läxor, men gjort en del iallafall.
Imorgon blir det skola igen, en ny vecka och nya jobbiga skoldagar. ge mig jullov!
puss

weheartit
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0