~ Bad update!

hallå!
Superledsen för att jag inte uppdaterat?! Ser även att jag missat fyra dagar i den där listan så får göra det nu..
Har haft fullt upp hela veckan så har glömt bort bloggen helt och hållet.
Igår iallafall spelade vi först match mot Skåre, gick hyffsat, satte tre bollar från kanten vilket jag blev väldigt nöjd med eftersom jag inte brukar spela kant.
Sedan blev det att ha filmkväll med de bästa. Fick en hel del vackra presenter, tusen tack brudar!
Hade detta som "födelsedagsfest" eftersom jag fyller år nu iövermorgon. Blir då hela femton år!
Dagen idag däremot har tillbringats till stor del uppe i stenstalidshallen där jag dömde tre matcher på pojksidan. Förbannat kul att dömma dom men det är svårt.
Sedan gick brandlarmet mitt i allt också så vi fick gå ut allihop och stå ute i snön och frysa i shorts osv..
Men just nu håller jag iallafall på att rensar lite i min låda med hårband, tofsar och allt annat sånt skit. Har även hunnit med att fixa i garderoben.
Kommer även lite bilder från igårkväll nu!
puss



Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0