~ Bytte vackra dagar mot nätter utan sömn.

bebi.

hejhej!
blev nyligen paus på wallander filmen på tv..
dagen idag började med att dömma två matcher uppe i stenstalidshallen med Sally!
riktigt trevligt, och gick ganska bra också, dömde f-00 & p-00.
fick även en riktigt snäll kommentar från flickornas tränare efter matchen som han sa till mig och sally. hihi.
förövrigt har det bara blivit en slappdag idag.
imorgon däremot vet jag inte riktigt vad det blir, mathilda kanske kikar förbi på en kaffekopp också.
längesen jag träffa den tjejen så det blir nog trevligt! :)
nu ska jag kila in till tv;n igen och mumsa på glass, puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0