~ Dag 01 - Presentera dig

Mitt namn är Sofia Nilsson, har alltid haft många smeknamn som bl.a Fia.
Fyller femton om fjorton dagar.
Bor i lilla staden Kristinehamn i Värmland med min familj som består av mamma, pappa och min katt Leo.
Är från början Karlstadsbo. Föddes och bodde där tills jag var ett&½ år, då vi flytta till en lägenhet i centrala Kristinehamn och sedan till huset vi bor i idag!
Trivs i småstan men längtar ofta bort till större städer som Göteborg, som förövrigt är min "favoritstad".
Har väldigt nära kontakt med min släkt, speciellt mina kusiner Julia&Donja som också är lika gamla som mig.
Jag har världens undebaraste vänner och älskar dom över allt annat, de ställer alltid upp för mig vilket gör de så speciella!
Jag har också fruktansvärt lätt för att bli kär. Vilket ibland kan vara roligt men samtidigt jobbigt att falla för vilken snygg kille som hellst man stöter på. Gillar just nu speciellt två killar.
Om vi byter ämne kan jag även berätta att jag är allergisk mot bl.a hundar, hästar, nötter, gräs, pollen och lite andra sådana saker. Har även astma vilket kan vara väldigt jobbigt ibland, speciellt på vintern. Och det kan även ställa till lite problem när jag spelar handboll (vilket jag spelat i ca sju år nu) om jag inte sköter min medicin, fast det händer ju inte så ofta.
Handbollen däremot betyder livet för mig, jag brinner verkligen för det och jag har världens goaste lag och tränare.
Finns nog inte så mycket mer att säga om mig nu, tack&hej!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sosso är ditt efternamn ;) kommer ihåg när vi sa det du var sosso, jag mommo och donja doddo :) haha!

2011-02-07 @ 21:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0