~ Dag 03 - Min familj

Min familj, min älskade familj.
Kan börja med att säga att jag har världens bästa mamma. Hon ställer alltid upp för mig och finns i alla lägen om jag behöver prata eller bara vill göra något roligt!
Hon är precis som alla andra mammor, tjatar om att man måste städa rummet, att man inte får göra si eller så.
Men hon är fortfarande min mamma, och hon är speciell för mig!
Och så har vi min pappa! Han är också världens bästa, kunde inte finnas någon bättre.
Han peppar mig inom handbollen och hjälper mig alltid när jag får problem, ställer upp och hjälper mig med skolarbeten och finns där hela tiden.
Han är också som alla andra pappor, småtjatar om allting (fast inte lika mycket som mamma). Han är mer den som alltid får en på sånt strålande humör och lyser upp min dag, vilket gör att han är speciell för mig!
Sen har vi även en till liten familjemedlem, min katt Leo.
Han är världens goaste, sötaste katt. Han kommer och gosar och tröstar mig när jag är ledsen, värmer mig när jag fryser och lyssnar när jag pratar med honom. Ibland svarar han också med ett lite hest mjau.
Men han kan också vara lite smågrinig och bita mig eller klösa lite här och var. Det kunde jag gärna stått över, men jag älskar honom ändå!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0