~ Dag 04 - Min största önskan

Min största önskan är nog att jag får behålla alla jag älskar och få vara älskad för den jag är.
Nu för tiden vet man inte riktigt vem man kan lita på, vissa ljuger, vissa är falska, vissa låtsas vara just den där undebara vännen där man tror alla hemligheter stannar, sedan vet hela stan dem.
Jag önskar också att faktist få min såkallade "drömprins". Tvillingsjälen man lever livet ut med, att få känna den fruktansvärt härliga känslan av att vara älskad, att känna den livet ut av den man älskar mest på jorden.
min högsta önskan är nog att få behålla alla jag älskar och kunna veta att de älskar mig för den jag är och att de aldrig sviker mig.

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0