~ Det är för oss solen går upp.

hallå!
Hann tyvärr inte uppdatera igår, var väldigt sliten och somnade i fotöljen igår när jag kom hem!
Idga har jag bara varit uppe i stenstalidshallen och dömt två matcher. Det var p98 som spelade. Det var väldigt svårt att dömma idag.
Vet inte riktigt vad det var, men det gick väl helt okej iallafall.
Nu har jag nyligen bytt om och ska strax åka med mamma&pappa och lämna in min sommarjobbsansökan och träffa personen som är chef på stället och lämna över ansökan personligt! Lite smått nervös, men det går över hoppas jag? vill ju inte direkt sitta som en spänd pinne där. ;)
Nu måste jag kila, uppdaterar senare när jag kommer hem.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0