~ Happy valentines day!

god eftermiddag!
Idag är det ju inte vilken dag som hellst, det är ju faktist alla hjärtans dag!
Har faktist varit en helt undebart rolig dag. Hade massa skoj i skolan, hände en hel del. Det enda om jag nu ska vara negativ var att jag var nära på att flippa ur på vår "lärare" (hon är inte våran lärare överhuvudtaget, men hon tror hon är det!) hon börja tjata på mig om hur ska skrev i min bok, med uppställningar osv under matten.
Men iallafall, när jag kom hem blev det att äta semla med mamma & pappa. De fick även geléhjärtan av mig, haha, gulligt jag vet!
Och jag fick en epilator i form av ett hjärta! TACK! Det var nämligen en av sakerna jag önska mig i födelsedagspresent, och jag fyller ju år imorgon så det blev en liten blandning mellan allahjärtansdag present och tidig födelsedags present.
Nu ska jag strax göra mig iordning inför träningen, puss


Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0