~ @ Skolan

hej där!
sitter just nu i skolan under engelska lektionen.. vi håller på och skriver om olika grejer, och jag skriver just nu och Skottland! Är strax klar. 
Sitter här i typ niornas datarum med Tobias, Colin, Emelie, Kajsa och Johanna.
Nu tror jag även att vi slutar om ca fem minuter, härligt!
Sen blir det hemmåt, och sedan ner till konfan där jag tillbringar två timmar tills klockan sju.
Sedan vet jag inte riktigt vad det blir.. Hör av mig senare om jag får tid över!
puss

någon random bild som jag hade på datorn som vi skannat in från ett foto jag tagit när jag, mamma & pappa var på kolmården för ett par år sedan!

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0