~ Tro det eller ej, men jag älskar inte dig.

måndag, jävla måndag.
hallå, idag har det faktist inte hänt någonting..
har varit i skolan som vanligt, fick håltimme på tyskan vilket var ett starkt plus, och jag&kajsa hade då jättetrevligt där vi satt ute i rasthallen och spela kort. Mysigt!
Efter skolan blev det hem och städa rummet, m&p hjälpte mig som tur var.
nu däremot ska jag strax äta och sedan gå ner och gå en sväng på gångbandet om mina knän tillåter.
Har fruktansvärt ont sedan igår, och imorgon blir det kanske gymmet med emmy efter skolan om mina knän tillåter.
Hoppas ni har det bra, hejs!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0