~ Vad ska man ta sig till när allting går åt helvete?

dålig dag, dåligt humör.
undrar när jag varit med om en sån här dålig dag sist?
måste även säga förlåt till alla som sett den riktigt dåliga sidan av mig idag.. både under matchen och efteråt.
jag var inte speciellt trevlig mot er, det var inte ert fel och det vet ni. förlåt.
vill inte ens ta upp matchen, det gick rent ut sagt åt helvete.
blev en hel del gråt, och jag spelade verkligen hur dåligt som hellst. förlåt igen.
nära ett sammanbrott vilket kommer leda till riktigt dålig uppdatering.
kommer alltså endast blogga när jag får tid & ork. har en hel del plugg framför mig denna vecka så ni kommer få ytterst lite uppdatering.
nu ska jag kolla klart på wallander och låta er slippa läsa mitt gnäll. åter en gång förlåt.
hejdå!

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0