~ When I'm gone just carry on..

hallå där!
vaknade för nästan en timme sedan av att solen lös mig i ansiktet. kändes som sommar för ett ögonblick tills jag kom ihåg att det är snö ute.
jag vill ha sommar, nu, nu, nu!
Anyway.. nu på förmiddagen har jag bara pratat med mamma i telefon, jag har dessutom fått tid hos en läkare som ska skriva ut en medicin åt mig. som ni säkert sett har jag väldigt dålig hy och jag ska äta den där medicinen i tre månader och om den inte hjälper får jag åka till en klinkik där jag kommer få en annan medcicin troligen, och förhoppningsvis kommer jag bli bra till sommaren. Min hy brukar även vara mycket bättre på sommaren än på vintren.
Nu ska jag ligga här i sängen och slå på i taket lyser stjärnorna, sjukt längesedan jag såg den.
Senare blir det nog en springtur på gångbandet och även ut och knäppa lite foton i vårvädret!
puss

två bilder från i somras, inte en finne i ansiktet?!?
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0