20 sanningar om mig!


Har fått önskemål om att jag ska berätta lite mer om mig själv så det kan jag väl göra..
Här får ni lite information om mig!
 
1. Jag har grova fobier mot spindlar, småkryp och hajar!        
2. Jag hatar snö och kylan.                                                   
3. Jag är beroende av musik, tuggummi och min mobil.           
4. Jag skulle aldrig klara mig utan mina vänner och min familj.
5. Jag har väldigt lätt att förlåta folk.
6. Jag stöttar alltid folk som har det svårt eller går igenom någonting svårt..
7. Det första intrycket jag får är alltid det jag går efter hur den är som person.
8. Jag brinner för att spela handboll och är jämt lycklig när jag får göra det jag älskar mest här i livet.
9. Två av mina kusiner är lika gamla som mig, dom är tjejer och vi har allihop olika hårfärg! Jag (blond), Julia (rödhårig, fast hon har färgat nu), Donja (brunett)
10. Jag har väldigt nära kontakt med Donja & Julia.
11. Att gilla Lars Winnerbäck & Håkan Hellström har jag fått efter min kusin Donja.
12. Jag älskar att fotografera och får även mycket beröm av folk för de foton jag tar.
13. Jag fick astma när jag gick i ettan och har haft det sen dess. Och det ställer ibland till med problem men det brukar funka bra.
14. Jag är allergisk mot pollen, gräs, nötter, hundar och hästar. (Vissa hundar går bra och hästar tål jag bara jag inte ryktar dem osv..)
15. När jag var liten hade vi en hund vid namn Ida, en Bostonterrier men hon dog när jag var sex år och efter det flytta Leo hit så nu har vi katt istället.
16. Jag har väldigt lätt att bli kär, vilket kan vara väldigt jobbigt ibland.
17. Jag har flera gånger blivit kär i en av mina bästa killkompisar.
18. Jag längtar som en tok till sommaren!
19. Jag älskar barn och mitt framtida jobb kommer troligen bli något med barn.
20. Jag skulle aldrig kunna döda ett djur (småkryp räknas inte med där!).

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0