~ Dålig uppdatering..

jag vill ha sommar !

hallå!
mycket ledsen över denna dåliga uppdatering de senaste dagarna. har haft dåligt med tid så bloggen har fått legat lite åt sidan..
dagen idag har varit strålande! hade bara engelska, tyska, lunch & kort so-lektion. fick håltimme på musiken så slutade vid tjugo över tolv, och gick faktist hem och satte mig framför tv;n och slumrade till och vaknade runt kl kvart över två. skönt att få sova lite faktist.
Nu däremot så har jag nyligen druckit varm oboy med grädde och ätit några mackor och ska även göra mig iordning nu och sedan får pappa skjutsa upp mig till träningen!
puss

slänger upp dagens outfit när jag kommer hem från träningen!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0