~ Dom som säger att tiden läker alla sår, dom ljuger.

lekte lite med camen nyss..

trött, sliten, ont i magen, deppig.
så känner jag just nu! är på depphumör, vet faktist inte varför jag är nere just nu, jobbigt är det iallafall! mensvärk, fruktansvärt trött och sliten efter en jobbig vecka.
har iallafall haft en riktigt bra dag!
engelskaläxan gick förövrigt bra, och det var riktigt kul på idrotten osv..
cattis lät oss sluta tio minuter tidigare också, snällt!
nu däremot har jag bara legat här i sängen med datorn och halvsovit, vilket liv jag har.. ligger bara hemma och sover efter skolan..!
Anyway, nu vid kl sju ska jag ner till konfan för vi har möte om hur det blir i rom etc, får lite information om det.
är ju trots allt bara 148 dagar kvar tills vi åker till rom!
känns härligt!
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0