~ Du sa att rädslan den går över, men den där oron stannar kvar.

gamma bild.

hejsan hoppsan!
dagen idag har varit ganska stressig faktist.. det börja med att jag hade glömt bort att jag, emmy & nina skulle göra frukost på skolan kl åtta, så jag fick bokstavligt talat springa till skolan när hon var tio över åtta. riktigt illa, halt var det också!
resten av dagen har faktist gått riktigt bra, gjorde dock ett riktigt svårt matte test till en matte tävling, det var hemskt!
nu iallafall håller jag på med en sak som ni inte får veta.
först när jag får reda på om jag kommer med eller inte får ni veta vad det var jag gör just nu. ska troligen lämna in det i helgen om det är klart då. ;)
nyfikna? det är jag iallafall!
ska iväg och träna senare, ser fram emot det. känns som om det var jättelänge sedan jag träna?
nu ska jag fortsätta med det hemliga jag håller på med.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0