Hemmakväll med familjen, mysigt!

hej!
Denna lördagskväll har spenderats hemma med familjen, blev massa mys.
Först åt vi tacos och sedan slog vi oss ned framför tvn med popcorn och godis och kollade på filmen John Tucker must die.
Grymt bra film, rekommenderas! Däremot var tjejerna i filmen för elaka mot honom, men han var ju ett riktigt svin han också..
Nu iallafall sitter jag här och ska kolla facebook en snabbis och sedan gå upp och lägga mig faktist!
Måste vända tillbaka dygnet. För just nu lägger jag mig tre varje natt (ungefär) och går upp vid ett/två.
Skolan börjar ju trots allt på tisdag så det är verkligen dags att ta tag i det här nu.
puss




lakrits ahlgrensbilar, mums!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0