Man måste dö några gånger innan man kan leva.

bild från i somras. Fy tusan vad jag längtar till sommaren! Är så fruktansvärt trött på vintern nu..

Dagen idag har varit väldigt slapp. Pappa väckte mig runt ett, och jag har så gott som bara kollat på film idag.
Gick även en halvtimme nere på gå-bandet, härligt att röra lite på sig, behövdes!
Är lite halvsjuk efter nyårsafton, borde kanske haft jackan stängd helt? Jaja, det var helt klart värt det, hade en otroligt rolig kväll.
Imorgon skulle Kajsa igentligen sova här men hon har ju blivit sjuk (hon också..) så det blir inget med det.
Så det blir troligen att bara ligga hemma imorgon också och dricka massa te och försöka bli frisk!
Nu; ska jag fixa lite mer med bloggen och sedan kolla på några av de nya avsnitten av Morden i Midsomer.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Todd ;D

Är du också sjuk?? :o Du får krya du med! <3

2011-01-03 @ 11:02:54
URL: http://kajsaask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0