~ När bad jag om din åsikt?.. (svar på kommentar)

Jag hoppades att jag skulle slippa ta upp det här i bloggen, men det ska fan alltid finnas folk som trackar folk om hur de ser ut etc..
Fick en kommentar i inlägget jag la ut igår med "kvällens outfit". Kan ni gissa vad denna anonyma fega personen kommentera? "Fettet bara hänger ut." 
Vet du vad? Det kallas HÖFTBEN! Jag är inte pinn smal, men jag är inte överviktig heller. Det kallas pupertet. Sånt man kommer in i när man är i tonåren om du ens vet vad det är?..
Jag blir bara så otroligt irriterad när folk faktist inte kan låta bli att kommentera hur annat folk ser ut!
Jag kan bara fråga en sak..  När bad jag om din åsikt?!
Jag bad inte dig att säga vad du tyckte om bilden, jag bad inte dig att kommentera, du ska bara ge fan i att kommentera om du ska tracka och försöka trycka ner mig, jag tar inte åt mig!
Men det finns folk som gör det, och de blir ledsna, de tappar självförtroende och ni som skriver såhär gör så endast för att ni vill att folk ska bli ledsna, ni vill att de ska känna sig just det ni kallar och säger till dom. Allt detta endast för att ni ska må bättre. Att kalla mig tjock, det gör fan inte dig smalare.
Skriv ditt namn nästa gång, stå för vad du säger. Stå för vad du skrivit, stå för att du trycker ner folk fast du själv inte är så modig. För jag kan svära på att du aldrig skulle våga säga sådär till mig, öga mot öga.
Jag vill inte ha sånt patetiskt folk som du på min blogg, sluta läsa, sluta kommentera, sluta lägga dig i mitt liv.
Finns nog ingenting jag hatar mer än avundsjuka och självälskande människor som endast håller på för att förstöra för andra.
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fyfan vad sur jag blir!

Alltså herregud, jävla äckel idiot..

Du är absolut inte fet sofia!

Men alltså att kalla nån fet gör en inte smalare..

Jag är känslig vid sånt, men oftast säger man så för att man är så jävla avundsjuk och då måste man säga nått dumt.

Sen att inte stå för vad man säger och kommenterar anonymt, så jävla äckligt omoget och fegt!

Stå för vad du säger idiot.

Nej fyfan vad arg jag är!!!

Men ah, jag vet att du inte tkr sofia är tjock utan säger så för att hon är smalare än dig, eller så är du jävla anoretiker som säger så för att du själv vill se ut så, men kan inte..

Fyfan skaffa ett liv och stå för vad du säger jävla vidriga idiot!

2011-01-17 @ 21:02:16
URL: http://mathildacarlssons.blogg.se/
Postat av: frida

vi tjejer är ju bredare om höfterna, för att vi ska föda barn!?!!? och det är snyggt med bredare höfter, och former!

jag tycker i alla fall att du är fin! :D <3

2011-01-19 @ 20:37:26
URL: http://fridasimonsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0