~ Nu kan du få mig så lätt.

tjabba, tjena, hallå!
har haft ganska mycket under helgen och inte haft så mycket tid åt bloggen..
idag iallafall började jag dagen med att gå på en gudstjänst vid elva, jippi! (eller inte.. dödstråkigt enligt mig!)
sen nu i eftermiddag har jag ätit och sovit bara. sov så fruktansvärt dåligt inatt så har varit jättetrött under hela dagen, har även glömt att ta min blutsaft de senaste dagarna, inte bra!
senare ikväll kommer kvällen tillbringas framför tvn. det börjar med handbollen kl sex, sedan är det solsidan och efter det morden i midsomer.
puss

gammal bild från förra vintern..

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Theokatinka

Great site, keep up the good work

2011-12-01 @ 11:48:15
URL: http://theokatinka.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0