~ träning & råplugg.

gammal bild, tagen för nästan exakt ett år sedan! vi spelade match mot hammarö där tror jag?..

Hemma från träningen som sagt.. Kom hem runt halv sju / sju någon gång tror jag?
Hade sjukt kul idag på träningen, jobbig uppvärmning dock. Typiskt Danne!
Anyway, bara lite spelöppningar sedan. Och efter det skulle föräldrarna ha möte och snacka om de kommande cuperna så vi tjejor drog ut och sprang/gick, så jag, clara & oliwia powerwalka en bra bit.
När vi kom tillbaka in hade de fortfarande möte så vi gick in till kiosken och tog en varsin bulle&dricka som vi satt och mumsa på medans vi väntade på att våra föräldrar skulle bli klara, hur mysigt som hellst!
nu däremot sitter jag och råpluggar på våra läxor vi har tills imorgon & på fredag. Jobbigt.
Ser ut såhär ungefär:
Torsdag (imorgon); no läxa, lungorna & andningen. & engelska läxa, tjugofem glosor.
fredag;
tyska, fem glosor/preposittioner (mycket lätta!.. Durch, für, gegen, ohne, um.) & so;n ska vara inlämnad och klar. (jobbiga uppsatser!)

Och dessutom är matchen mot Forshaga inställd på fredag så det känns ganska gött faktist, för vi hade väldigt dåligt med folk.. Vi var ungefär 6 eller 7 pers? Nästan alla är borta/sjuka nu i helgen. Hm..
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0