Tack.

ojoj.. såg först nu att emmy bloggade här igår! :o
Hej iallafall.
Jag måste börja med att tacka alla igår som gjorde min nyårsafton till den bästa någonsin.
Den firades inte med det folk jag trodde det skulle och blev inte som jag trodde heller. Det blev hundra gånger roligare och nya året firades med folk som jag faktist aldrig firat med men ändå så otroligt trevliga människor.
Min kväll igår tillbringades till en början med Emmy, William & Andreas. Vi hade en hel del kul! Träffade även Emelie vid tolv-slaget och hälsade henne hott nytt år.
Och på slutet firades det också med Emmy, Wille & Andreas och även med Emma, Nora, Rebecca & Klara.
Tack.

Dagen idag har jag endast varit hemma och vilat. Sov till klockan två och sitter fortfarande i pyjamas. Drog på mig en liten förkylning inatt men det var helt klart värt det!
Har precis kollat klart på filmen Tjejen som föll överbord. Riktigt grym faktist, rekommenderas.
Nu ska jag kolla på Rallybrudar och bilderna från igårkväll/inatt kommer senare under kvällen.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0