~ Julstädning!




sol i ögonen och dålig vinter hy, blä..

god förmiddag!
Denna morgon började med att jag blev väckt runt nio, somnade om och blev väckt runt halv tio. Snabb frukost och sedan började jag&pappa städa mitt rum. Julplundring ni vet?..
Har tagit bort alla julsaker och även storstädat hela mitt rum, ganska skönt att få bort alltihop faktist..
Dagen idag kommer spenderas hemma, ska bara iväg på träning senare i eftermiddag.
Igår var även jag&pappa och kolla på herrmatchen uppe i stenstalidshallen, härlig vinst för Kristinehamn med 33-21.
Nu ska jag nog slå på någon film innan maten är färdig!
puss

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0