~ More about me.

1. Hur lång är du? Hela 179cm.
2. Är du kär i någon? ja, riktigt ruskigt förälskad!
3. Önskar du att du bodde någon annastans? Ibland, ibland inte. men Göteborg är min andra stad.
4. Vad är du rädd för? spindlar, hajar & clowner/läskiga dockor.
5. vilken film såg du senast? Saw 3 tror jag det var?

6. vilket är ditt favorit tv-program? Greys Anatomy

7. När är du som lyckligast? när jag umgås med folk jag tycker om, vilket är väldigt ofta!

8. Vad har du för smeknamn? inget barn har för många smeknamn, eller hur? men för det mesta Fia, resten behöver jag inte rabbla upp..

9. Vilken är din favoritlåt? håkan hellström - vid protesfabrikens stängel

10 vad är du beronde av? det allmänna ni vet, mat osv.. sen är det väl mobilen, datorn, tuggummi.

11 Vad får du oftast komplimanger för? min längd och mitt utseende!

12 Vem ser du upp till? finns en del, men har alltid sett upp till min barndomsvän vid namn Matilda.

13 Vad har du för mobil? en ful nokia, letar efter ny..

14 Hur svarar du i telefonen? "hallå?" / "ah, det är Sofia"

15 Vad tycker du om dina fötter? dom är väl som alla andra fötter, bra att ha helt enkelt. skulle dock gärna vilja ha en exakt skostorlek och inte en halv, så svårt att hitta skor. Har 39,5 för dom som ville veta..

16 Vilket husdjur vill du helst ha? min gosiga katt Leo såklart!

17 Favorit dryck på morgonen? kaffe, te eller mjölk.

18 När brukar du oftast gå och lägga dig? skoldagar, 22-23. övriga dagar varierar, från 22 till 02.

19 Är du blyg? verkligen inte! älskar att träffa nytt folk, däremot var jag väldigt blyg när jag var liten men nu är jag ganska pratglad och framåt.

20 Vad längtar du till? tills jag får åka och träffa min Andreas som jag inte vet när det blir än dock. annars så är det väl att gå på nya Harry Potter filmen!

25 Om fem år.. är jag tjugo. då bor jag förhoppningsvis någon annan stans och pluggar eller jobbar.

26 Är du bra på att laga mat? ge mig recept, ingredienser så fixar jag resten!

27 Tror du på spöken? nej, men tror att det finns "andar" eller vad man ska säga som kanske vakar över en ibland?
28 Bor dina föräldrar tillsammans? ja, det gör dom.

29 Hur ofta tränar/motionerar du? just nu? har precis varit på cup och tränat alla dagar i veckan, annars brukar det vara handbollsträning 2-3 ggr i veckan och någon promenad då&då.

30 Vad är det viktigaste i livet? familj, kärlek, vänskap.

31 Vad blir du glad av? glada saker. skämt, skratt och skoj. och tusen saker till ungefär.

32 Vilken är din favoritdryck? hm... svårt eftersom jag gillar det mesta. troligen kaffe latte!

33 Vad har du helst på fötterna? blandat. ballerina, converse, klackar.

34 Vad klär du dig helst i? bekvämt. gärna stuprörsjeans och en oversize tröja eller liknade.

35 Vad klär du dig aldrig i? det jag inte tycker är bekvämt och snyggt.

36 Sparare eller slösare? både och! lägger undan pengar varje månad och slösar det jag har kvar.

37 vad är ditt favoritgodis? vilken sötsak jag än kan hitta. men hellst mashmallows och kola/choklad.

38 Vad vill du jobba som om du fick bland välja alla jobb i världen? hm... det var svårt! skulle nog välja bland modell, förskolelärare eller tidningsredaktör på t.ex Frida eller liknande.

39 Vilken är din favorit årstid? sommaren, helt klart!

40 Gillar du att sjunga? absolut, men sjunger jag bra? nej.

41 Är du nöjd med ditt namn? givetvis, men har två andra alternativ på namn som jag gärna velat heta.

42 Vilken ålder vill du helst vara just nu? 5 eller 18. när man är ungefär fem år behöver man inte göra något, och man slipper allt ansvar. när man är arton år har man kommit ur tonåren och klarar det mesta själv utan andras hjälp.

43 Nämn några av dina favorit-bloggar: isabelle strömbergs, kenzas, keelas och ett par vänners bloggar!

44 Vad brukar du sova i? trosor & en stor t-shirt.

45 vilken är din favoritbutik? bikbok, h&m.

46 Några få bästa vänner eller många mindre bra vänner? några få bra vänner.

47 sofi fahrman/elin kling/linn gustafsson? elin kling.

48 Vad vill du ha i klädväg just nu? finns massor, ett par höga halvslitna jeansmidjeshorts skulle sitta fint!

49 Vilken blogg har du läst längst? hm.. det borde nog vara kenzas tror jag!

50 Vad är det bästa köpet du gjort? åh, det var svårt! tror nog det är mitt håkan hellström linne, totalt förälskad i det!

51 Är du bra i skolan? det tycker jag.

52 Hur länge tänker du blogga? tills jag tröttnar.

53 Vad gillar du med dig själv? att jag är väldigt glad, posetiv och har lätt att umgås med människor. är väldigt envis också vilket brukar visa sig vara en bra egenskap!

54 Vad gillar du INTE med dig själv? att jag är tidsoptimist. och jag brukar jämt skjuta upp saker hela tiden, som plugg eller städning.

55 Hur bor du? i ett lagom stort hus uppe på platån med utsikt över nästan hela staden!

56 Har du någon udda egenskap? inget jag kommer på!

57 Tråkigate respektive roligaste ämnet i skolan? tråkigaste är nog teknik tror jag, och roligaste är antingen svenska eller engelska!

58 Vad är du mest nöjd över med ditt utseende? mina ögon, mina läppar, mitt hår och mina kurvor.

59 Vad är du minst nöjd över med ditt utseende? min hy! den är väldigt jobbig faktist, har även ätit medicin osv mot finnar, men det är faktist på bättringsvägen nu. gillar även inte mina lår.

60 Senaste programmet du installerade på datorn? ingen aning, längesen jag installerade något.

61 Vad ska du göra nu? troligen borsta tänderna och fixa mig inför natten och sedan slå på någon film.



                                                                    puss på den som orkar läsa allt, haha!

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0