~ Släng ner nyckeln min fina och få mig av den här jävla gatan.



hallå!
blev väckt vid halv två idag av min far, fick lite mat i magen och sedan bar det av mot centrum.
fick med mig två par skor hem! ett par rejält efterlängtade babyrosa converse, totalt förälskad.
Fick även med mig ett par nya crocks hem, mina gamla blev fula så nu blev det ett par rosa istället för röda!
det blev även en fika på mammas jobb och lite småprat med henne och hennes arbetskamrater, trevligt.
nu hade jag strax tänkt att slå på någon film och mysa lite och sakna min andreas som vanligt..
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0