~ Bad update!

Vid Fontana Di Trevi

hallå alla goa&glada!
Ledsen för att jag inte hört av mig sedan jag kom hem från Italien, men har haft ganska fullt upp under Midsommar.
Kan meddela att jag hade en kanonvecka i Rom, hade grymt kul med trevligt folk, fint väder och många sevärdheter!
Kommer en bildbomb någon dag när jag får tid och lust.
Min kusin kom hit från Göteborg i fredags och sov här över helgen, smittat mig med en rejäl förkylning har hon också lyckats med. Så nu sitter jag här och har ont i halsen och snorar. Usch.
Partille Cup om en vecka också, är förhoppningsvis frisk tills dess, puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0