~ Jag kan inte prata med dig när du tittar bort.


hej!
har inte riktigt haft tid för bloggen, ägnar mig mest åt allt runt om mig. Har ju sommarlov och livet leker.
Igår morse var jag ute och tog en promenad med Emmy, tidigt under eftermiddagen kom Krille hit, en barndomsvän jag inte träffat på lite över ett år, hade jättetrevligt och det blev mycket skratt! Under kvällen blev det en tvåtimmars promenad igen med Emmy, ungefär 12500 steg. ;)
Nu däremot hade jag tänkt gå ut och lägga mig och sola en sväng och bara njuta av värmen.
Senare idag blir det träning också, sista inför Partille!
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Felicia

härligt bild på din header :)

2011-06-30 @ 21:00:44
URL: http://fallizeh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0