~ Jag lever med mina minnen, försöka glömma är ingen idé.


hallå!
Ledsen för kass uppdatering, men har haft ganska mycket nu sista veckan i skolan.
Imorgon blir sista dagen för mig, ska tillbringas med arbetslaget ute i hult. Blir förhoppningsvis trevligt!
Idag har jag även hunnit med att färga håret på Johanna & packa. Åker ju trots allt imorgon inatt, så då blir det ingen uppdatering försen vid midsommar!
Längtar som en galning, vill åka nu! Vi kommer troligen ha över 30 grader hela veckan, hur härligt blir inte det!?
Trevligt folk åker man med också för den delen.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0