~ Ledsen för denna fördröjning!

hallå!
Kom hem från den bästa helgen någonsin i söndagskväll. I måndags hade jag massa plugg, igår blev det skolan, möte med konfan och idag har jag sovit hela dagen pga denna förbannade förkylning så har inte kunnat uppdatera.
Kan förövrigt berätta att fredagen var otroligt rolig med massa roligt folk och lördagen var den bästa i mitt liv.
Håkan Hellström, jag älskar dig!
Det var helt otroligt, vet inte hur mycket jag grät igentligen, haha. Men det var mäktigt att se honom på scen ungefär 6m ifrån mig. Det är det bästa jag varit med om!
Här kommer ett par bilder från helgen:






bilder från konsären kommer i nästa inlägg!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0