~ Ninis gästbloggar!

Hej, ah som ni ser så gästbloggar JAAAAAAAAAAAAAAG <- klicka läänk :D
Håller på och hjälper Sofia packa, as you should know så åker hon ju inatt/tidigt imorgon. Så hon lär väl inte uppdatera försen runt midsommar, men vad vet jag hon kanske drar till med något häpnadsväckande och kul senare? I don't know. Men hon verkar tagga för en vecka/6 dagar i Rom? Hon ligger och sover och typ orkar ingenting. Hon har inte ens packat klart och hon åker ju vad halv fyra? What the hell liksom... Aja, men hon kommer nog definitivt ha kul där, tillsammans med Emmy och Emelie. Plus the rest of the group. Ah men, kolla min blogg så blir jag happy. Och nej, jag skriver normalt inte så där mycket på engelska. I was so bored :(
Haha, men kolla min blogg senare :D Nail art :D
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0