~ Bad update!

hallå!
Fruktansvärt ledsen för såhär dålig uppdatering, men har inte haft tid så ni får vara nöjda med att ni får åt minstånde lite uppdatering..
Känner att jag skriver "förlåt för dålig uppdatering" i så gott som varje inlägg? Måste skärpa mig!
Kan även berätta att jag igår fick reda på att jag fått MVG på en sammanfattning av en saga vi läst som vi fick skriva på tyska, mycket nöjd!
Dagen idag har varit helt okej, slutade vid tjugo över tre och då blev det stan med några av tjejorna och det blev en fika och så kika vi lite i några affärer. Sen skulle Johannas pappa hämta oss och vad händer? Jo, vi ser en ungefär likadan bil som dom har så vi gick mot den och jag&johanna öppnar dörrarna och ska precis sätta oss, vad ser vi där? Jo, en gammal gubbe! Så det blev snabbt ut därifrån och springa iväg!
Hur pinsamt som hellst!?
Nu iallafall har jag bara pluggat sedan jag kom hem så tog mig en liten paus och tog mig tid att blogga.
puss

bilden är gjord av Nina eftersom jag suger på att måla!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0