~ Borde jag vara förvånad?




ni har nog hört detta ett par hundra gånger, men slänger upp den ändå!
Förstår mig inte på hur en människa kan beté sig så illa mot en annan person? för en artikel?
måste säga att jag faktist trodde att lilla fröken Barbie iallafall var lite vänligare, hon verkar inte direkt vara typen man vill möta på stan. Och hon ska vara Sveriges största bloggerska?
tycker det är en skam att vi faktist läser Kissie 'barbie' Alexandra Nilssons blogg?
om man kollar på henne, vad på henne är inte av sillikon, alltså plast?
så som jag ser det iallafall är hon en skam för sverige, en ren skanadal att hon faktist har blivit såhär stor?
Och så som hon betér sig mot andra människor är ju inte rätt? absolut inte rätt?!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Nina

Håller dock med henne

2011-03-04 @ 20:26:04
URL: http://ninaguustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0