~ Dag 1 - en bild på mig + tio fakta.



1. Jag har grov fobi mot spindlar.
2. Jag har spelat handboll (♥) sedan jag gick i tvåan, alltså ca sju år.
3. Jag kan få väldiga humörsvängningar.
4. Jag hatar när folk är arga på mig.
5. Jag har fruktansvärt lätt för att bli kär.
6. När jag var liten hade jag jättedåligt självförtroende, vilket har förbättrats en hel del, men det kan fortfarande svikta ibland.
7. Jag har väldigt lätt för att komma ihåg folk och vad de heter även om jag bara träffat dem en gång.
8. Jag har väldigt bra minne.
9. Jag är totalt beroende av musik.
10. Alla mina mor&far föräldrar är döda.
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anna Sannum

Du har vääääääääääääääldigt fina ögon :)

2011-03-06 @ 19:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0