~ Dag 6 - Typ av killar jag faller för & Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag vann en miljon.

weheartit

märkte att jag missade dag sex igår så vi kör på båda idag!
Dag 6: Jag faller för såna som "syns" lite om man säger så... såna som är sociala, pratar och är sig själva.
Något som jag jämt kollar på är ögonen & håret. Går först efter utsidan och sedan ser hur personen är på insidan.
Och så kan jag även berätta att jag har superlätt för att bli kär vilket både kan vara bra&dåligt.

Dag 7: Om jag vann en miljon skulle jag för det första lägga undan en stor del och spara, skulle resa en hel del och köpa vad jag ville ha, men skulle även skänka en hel del pengar till fonder som t.ex barncanserfonden, rädda barnen, hjärt&lung fonden osv..
Tycker det är otroligt viktigt att forska inom t.ex canser och få fram något sätt att bota det med, eftersom alla mina mor&far-föräldrar har dött i olika sorters cansrar (om man böjer det så..?) så är jag speciellt påverkad av det.
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0