~ Don't stop believing.

hallå!
Har precis bytt om och gjort mig iordning inför träning. Känner mig rätt taggad faktist, tränade ju inte i måndags så det ska bli skönt.
ska ha bollteknik idag, så ska träna lite på mitt vikskott, underarmskott och även lite på mina kantskott!
dagen idag har varit helt okej, har gjort en ny upptäckt idag förresten!
Hittat en riktigt snygg kille på skolan, som jag upptäckte helt huxflux att han var snygg!? Han har liksom gått här i typ två år, och jag märker det nu?..
Nu kommer pappa närsomhellst och hämtar mig, puss

ganska bra låt! som vi spelar på musiken..
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0