~ Försöker att se framåt men lever i nuet.

hallå där!
dagen i dag har spenderats i Karlstad med familjen..
riktigt skoj och hitta en hel del!
blev bl.a fyra magtröjor, två skjortor, ett par jeans, ett par trekvartsjeans (?), två ringar, ett halsband och tre böcker!
Så jag är supernöjd!
Dock kunde jag inte träna idag heller efterso, jag fortfarande är förkyld. :(
Och så har jag fått ont i lederna?! Tror jag håller på att bli pensionär på förtid eller liknande?
Här kommer lite bilder på vad jag köpte idag;
Bilden är tyvärr inte det minsta rättvis med hur klädernas färger osv är i verkligheten!





Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0