~ Home.




hej!
dagen idag börja med att jag hade så ont i magen att jag trodde jag skulle spy.
fick självklart stanna hemma för jag kunde ju inte gå till skolan med sån mensvärk..
så jag har bara ätit lite, sovit & kollat på en film.
och nu blev det något med vädret också?
Solen sken för ungefär tio minuter sedan och sen snöade det och nu skiner solen igen?
och himlen är klarblå med bara ett par få moln, 3+ ute också? Wierd.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: frida

tänkte att du kanske ville veta att det inte går att kommentera dina nyare inlägg... ;/



sv:köpte en på bikbok för ynka 99 spänn :)

2011-03-27 @ 18:07:25
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0